У монографії розглянуто існуючі методичні підходи до визначення сутності малого виробничого підприємства, основних його форм та підходів до управління його діяльністю. Встановлено основні проблеми та перспективи їх вирішення в сфері нормативно-правового регулювання діяльності малих виробничих підприємств. Розглянуто систему стратегій та їх розвиток з позицій малого виробничого підприємства. Запропоновано основоположні принципи організації діяльності малого виробничого підприємства, загальну структуру стратегій, методичний підхід до вибору стратегії розвитку видів економічної діяльності національної економіки. Доповнено існуючі підходи до визначення конкурентоспроможності підприємства та адаптовано їх до умов діяльності малого виробничого підприємства.
Книга розрахована на менеджерів, які здійснюють маркетингову діяльність у малих виробничих підприємствах. Може бути використана студентами, аспірантами та науковцями, які досліджують діяльність малих виробничих підприємств.
|